Bekymringsfri infoskjermløsning med hjelp innen 15 minutter

Hjelp innen 15 minutter

Med Prioritert support så får du raskt svar om du trenger hjelp. Hvis du ikke ønsker å bruke tid internt selv, eller interne IT-ressurser, så er Prioritert support tingen for din bedrift. Med Prioritert support så sikres du at dine digitale plakater alltid spiller som ønsket. Vi tar oss av alle oppdateringer og kan raskt bistå med fjernsupport om noe skulle oppstå.

Med Prioritert support så vil dine spørsmål og henvendelser gå direkte til våre vakthavende eksperter som raskt kan gi deg svar og hjelp. Kunder som også har playere fra Displaysystem vil i tillegg nye godt av fjernsupport direkte til player.

Prioritert support er tilgjengelig i tidsperioden 08.00 – 16.00, mandag til fredag utenom helligdager. Prioritert support inkluderer ikke innholdsproduksjon, redigeringer, design, tredjeparts utstyr eller internettproblemer.

Kunder som ikke har bestilt Prioritert support vil fortsatt ha support, men kun via epost innen 24 timer.

Prioritert support
koster kun 299,-/mnd.