Digitale dørskilt

Få slutt på møteromspirater. Digitale dørskilt for møterom lar alle som allerede i dag benytter møteromsplanlegging gjennom Microsoft 365, Outlook og Google Calendars automatisk få oppdatert info presentert på dørskiltene. 

Digitale dørskilt og abonnementet ROM gir deg tilbake kontrollen på møteromsoversikten gjennom din eksisterende Office 365 (Microsoft 365 Business), Google Calendar eller iCloud. Eneste som kreves er at kalenderen er tilgjengelig som abonnementskalender i ics-formatet. Dette er standard for alle de store leverandørene i dag. 

Vi leverer ferdig løsning inkl. monteringsklare skjermer i to tilgjengelige størrelser: 10″ og 22″.

Digitale dørskilt er tilgjengelig i PRO og ROM.

Integrere Microsoft 365 Outlook, iCloud, Google kalender raskt og enkelt via ics-adressen.

Vi leverer ferdig oppsatte 10" eller 22" skjermer med veggfeste klar for oppmontering. PoE, Ethernet og Wifi.

Digitale dørskilt administreres via din egen møteromskalender

Legg inn din egen logo, bilde og profilfarger.

Enkel bestilling og tilgjengelig designtilpasing.

Velg blant flere ferdige maler, og tilpass med dine egne farger.

Rimelig utrulling til flere møterom

Vi leverer blandt annet plasseringsvennlige skjermer for stående eller liggende visning som kun krever én ledning via Power Over Ethernet (PoE). Trenger ikke egen strømledning, noe som gjør monteringen enkel og minsker behovet for kostbare kabelføringer av strøm. (Du kan også bestille ekstern strømkabel om du ikke har PoE i bygget.) Du kan montere dem stående eller liggende.

Alt du trenger å gjøre er å gi møterommet et navn og resten skjer helt automagisk via Displaysystem og din møteromskalender. 

 

Microsoft 365 Outlook kalenderintegrasjon

Det er enkelt og raskt å integrere Microsoft 365 (Tidligere Office365) / Google Calender / Exchange  / iCloud og Displaysystem ROM for å automatisk oppdatere møterom som hentes automatisk fra bedriftens egen kalender. Den automatiske toveis-integrasjonen betyr at du kan oppdatere møteromskalenderen via skrivebordet ditt, nettbrettet eller mobilen. 

Skjermene utenfor rommene viser oppdatert møteromsinformasjon. Ved å booke møterom via Microsoft 365 eller Google Calendars innebygde møteromskalendre, så vil alle dine digitale dørskilt automatisk oppdateres.

Vi kan også tilby skreddersøm via andre API-er. (Tillegg)

Bestiller du en ROM-løsning kan du enkelt aktivere flere slike skjermer for alle treningsrommene.

Pris kr 215,- pr. mnd/rom. 

 

iBooking treningskalender integrasjon tilgjengelig i ROM!

Har du behov for å vise hva som skjer på et spesifikt treningsrom i løpet av dagen?

Displaysystem kommer med ferdig integrasjon med iBooking. Et klikk, så viser iBooking modulen den planlagte aktiviteten for gjeldende rommet/salen. 

Du kan velge å vise følgende:

  • Vis dagens program
  • Vis neste dags program
  • Vis spesifikk rom
  • Vis ressurser

Dette fungerer perfekt med alle typer skjermer eller nettbrett, og gir en veldig god oversikt over aktivitetene for det gjeldende treningssal.