Bekymringsfri infoskjermløsning med hjelp innen 15 minutter

Hjelp innen 15 minutter

Med en PRIORITERT SUPPORT-avtale inklusive fjernhjelp, får du prioritert respons og direkte svar som sikrer deg rask fjernhjelp med enten live chat-oppfølging eller direkte telefonsupport i den daglige driften av dine infoskjermer. Du kan da på dagtid chatte direkte med vår supportavdeling, i tillegg til epost og telefonhjelp. Flat pris pr. mnd. uansett ant. skjermer.

Med Prioritert support så får du raskt svar om du trenger hjelp. Hvis du ikke ønsker å bruke tid internt selv, eller interne IT-ressurser, så er Prioritert support tingen for din bedrift. 

Med Prioritert support så sikres du at dine digitale plakater alltid spiller som ønsket. For kunder med  lisens for fjernsupport via Samsung SSP eller Chrombit/Chromebox, så kan vi raskt bistå med fjernsupport om noe skulle oppstå.

Med Prioritert support så vil dine spørsmål og henvendelser gå direkte til våre vakthavende eksperter som raskt kan gi deg svar og hjelp. 

Prioritert support er tilgjengelig i tidsperioden 08.00 – 16.00, mandag til fredag utenom helligdager. Prioritert support inkluderer ikke innholdsproduksjon, redigeringer, design, tredjeparts utstyr eller internettproblemer.

Kunder som ikke har Prioritert support vil fortsatt ha standard support, men da kun svar via epost innen 24 timer.

Prioritert support
koster kun 79,-/mnd.